Welcome

Στο blog μας θα βρείτε δεκάδες Έλληνες συγγραφείς και πρωτότυπες εμπνευσμένες ιστορίες κάθε είδους, για κάθε ηλικία και για όλα τα γούστα, όπως επίσης εβδομαδιαίες κληρώσεις βιβλίων, συνεντεύξεις γνωστών συγγραφέων, συμβουλευτικά συγγραφικά άρθρα και πολλά άλλα.

Το όνομά μας είναι πλέον γνωστό στους εκδοτικούς κύκλους και είμαστε περήφανοι για το γεγονός ότι μέσα από του Moonlight Tales έχουν αναδειχτεί ιστορίες που τώρα, υπό εκδοτική στέγη πια, κοσμούν τα ράφια βιβλιοπωλείων.

Εάν λοιπόν λατρεύετε τη λογοτεχνία, περιηγηθείτε στο blog μας και ανακαλύψτε όσα έχουμε να σας προσφέρουμε.

Καλώς ήρθατε στον Moonlightόκοσμο!

31 Μαΐ 2016

0 Συνέντευξη με τη Μαρία Μουστοπούλου


«Ο έρωτας και ο φόβος είναι οι μεγαλύτερες αδυναμίες ενός ηγέτη»

Με την αποκάλυψη πως η Λίνα είναι μάγισσα και ίσως η τελευταία απόγονος και διάδοχος μιας αρχαίας μαγικής φυλής, όλοι εμφανίζονται πρόθυμοι να την προστατέψουν. Ισορροπώντας, όμως, ανάμεσα σε δύο κόσμους και με όλα όσα θεωρεί μέχρι τώρα δεδομένα για τη ζωή και τον ίδιο τον εαυτό της να καταρρέουν, η Λίνα αισθάνεται πιο μόνη και χαμένη από ποτέ. Μόνο ο Ντάνιελ δείχνει να αντιλαμβάνεται τους φόβους και τα συναισθήματά της. Αλλά είναι τα δικά του συναισθήματα αληθινά ή κάθε πράξη του αποτελεί μέρος ενός διαβολικού σχεδίου με έπαθλο την απόλυτη εξουσία;

Σε μια κοινωνία με άλλους νόμους και κανόνες, μυστικά του παρελθόντος συγκρούονται με το παρόν. Οι ήρωες, εκτελεστές και θύματα μιας αιώνιας διαμάχης για την εξουσία και τη δύναμη, που γράφτηκε πάνω στις στάχτες του έρωτα. Πιόνια, σε ένα παιχνίδι που στήθηκε πριν καν γεννηθούν και ορίστηκε με μια τελευταία διαθήκη.





Η Μαρία Μουστοπούλου γεννήθηκε το Νοέμβριο του 1992 στην Αθήνα, με τη μισή της σκούφια να κρατά από το Κάιρο της Αιγύπτου. Μπορεί να μην είδε ποτέ τις πυραμίδες από κοντά, αλλά πέρασε το μεγαλύτερο μέρος της ζωής της ταξιδεύοντας σε φανταστικούς κόσμους, που η ίδια έπλαθε, ώσπου αποφάσισε να αναζητήσει συνταξιδιώτες.

Ασχολήθηκε πολλά χρόνια με το χορό και έπειτα με το θέατρο, ως ηθοποιός, σκηνοθέτης και συντονίστρια ερασιτεχνικής θεατρικής ομάδας, ενώ πέρα από το σανίδι αποπειράθηκε να βασανίσει τον κόσμο και ως παραγωγός διαδικτυακού ραδιοφώνου.

Ζει στην πόλη των Αχαρνών, όπου εργάζεται σε οικογενειακή επιχείρηση. Είναι φοιτήτρια στο τμήμα θεατρικών σπουδών της Φιλοσοφικής Σχολής Αθηνών. Παρακολούθησε σεμινάρια στο εργαστήρι δημιουργικής γραφής tabula rasa και ανήκει στη διαχειριστική ομάδα του Moonlight Tales (moonlightaless.blogspot.gr), ένα blog που δίνει τη δυνατότητα σε συγγραφείς να μοιραστούν ανέκδοτα έργα τους με το κοινό.
Το βιβλίο Διάδοχοι: Η πληγή του Δράκου είναι το πρώτο της ολοκληρωμένο έργο και (επειδή τα βιβλία είναι σαν τα πατατάκια και ένα ίσον κανένα) παρά το απολαυστικό του μέγεθος, αποτελεί μόνο την αρχή μιας συναρπαστικής τριλογίας.



1. Πώς ξεκίνησε το ταξίδι της συγγραφής για εσένα και τι έχεις να μας πεις για την εμπειρία της έκδοσης μέχρι στιγμής;

Από μικρή μου άρεσε να σκαρφίζομαι ιστορίες και με τον καιρό ανακάλυψα πως μου άρεσε και να γράφω. Παρ’ όλα αυτά η συγγραφή δεν ήταν κάτι που έκανα συστηματικά και στην πραγματικότητα υπάρχουν ελάχιστες καταγεγραμμένες ιστορίες μου. Το «μπαμ» έγινε στην πρώτη λυκείου κατά τη διάρκεια μιας κατάληψης που με είχε κρατήσει μακριά από το μάθημα της έκθεσης περισσότερο από όσο άντεχαν τα δάχτυλά μου, τα οποία τρώγονταν να έρθουν σε επαφή με το μολύβι. Αναφέρω την ιστορία αυτή και στο βιβλίο μου, οπότε δε θα μπω σε περισσότερες λεπτομέρειες. Η κατάληξη ήταν να ξεκινήσω εκείνη την ημέρα να γράφω κάτι, που έμελλε να αναπτυχθεί σε μια ολόκληρη ιστορία. Δεν την τελείωσα ποτέ, παρότι την έχω ολόκληρη στο μυαλό μου. Μέσα από αυτήν όμως πειραματίστηκα και εξασκήθηκα, ώστε μερικά χρόνια αργότερα να εμπνευστώ κάτι νέο και να γράψω την ιστορία των Διαδόχων, με την οποία μπήκα στον χώρο των εκδόσεων.

Μέχρι τώρα η εμπειρία της έκδοσης παραμένει θετική για εμένα. Ήμουν από τους τυχερούς συγγραφείς. Έπεσα σε καλούς εκδότες και καλούς συνεργάτες,  που με στήριξαν και συνεχίζουν να με στηρίζουν σε βαθμό που πλέον τους θεωρώ φίλους (ίσως φταίει το ότι θεωρούμαι μικρή για τον χώρο και αυτό τους έκανε προστατευτικούς απέναντί μου). Επιπλέον η έκδοση μου έδωσε τη δυνατότητα να γνωρίσω νέους ανθρώπους, συγγραφείς και αναγνώστες, με τους οποίους μοιραζόμαστε κοινά ενδιαφέροντα και ο καθένας με τον τρόπο του έχει μπει στην καρδιά μου. Το καλύτερο κομμάτι όμως είναι όταν βλέπεις τους αναγνώστες ενθουσιασμένους με το βιβλίο σου, να συζητούν και να αναλύουν την ιστορία, ενώ εσύ παρακολουθείς ανίκανος να συνειδητοποιήσεις πως μιλούν για το δικό σου έργο. Το χειρότερο κομμάτι της εμπειρίας είναι όταν σε ρωτούν πότε θα βγει το επόμενο…

2. Ως συγγραφέας τριλογίας βιβλίων ποιο θεωρείς ότι είναι το πιο θετικό και το πιο αρνητικό στοιχείο στη συγγραφή της;

Το θετικό με τις σειρές βιβλίων είναι ότι η ιστορία δεν τελειώνει στην τελευταία σελίδα. Μένεις με τους ήρωες περισσότερο καιρό, έχεις την ευκαιρία να τους γνωρίσεις καλύτερα, να ζήσεις την ιστορία τους και να απολαύσεις τον κόσμο τους. Ακόμη και η αναμονή για το επόμενο βιβλίο είναι στην πραγματικότητα ένα γλυκό μαρτύριο που παρατείνει την παραμονή σου στον εκάστοτε μαγευτικό, λογοτεχνικό κόσμο. Αυτός είναι ο λόγος που αγαπούσα πάντοτε τις σειρές βιβλίων ως αναγνώστης και ο λόγος που –εφόσον μου δόθηκε η δυνατότητα– επέλεξα να γράψω σειρά βιβλίων.
Φυσικά υπάρχουν και τα αρνητικά. Ένα από αυτά είναι η αναμονή. Η αναμονή μπορεί να είναι αφόρητη για τους αναγνώστες που ανυπομονούν για τη συνέχεια και αυτό μπορεί να προκαλέσει πίεση στον συγγραφέα. Από την άλλη η ανυπομονησία των αναγνωστών δείχνει ότι έκανε καλά τη δουλειά του. Σε πιο τεχνικά θέματα: η σειρά βιβλίων θέλει μεγαλύτερη προσοχή. Όταν γράφεις ένα βιβλίο μπορεί προς το τέλος να σκεφτείς μια νέα ιδέα και να αποφασίσεις να προχωρήσεις σε αλλαγές. Φανταστείτε να συμβεί κάτι τέτοιο σε μια σειρά, ειδικά όταν έχουν ήδη κυκλοφορήσει τα πρώτα βιβλία της. Ο συγγραφέας οφείλει να εστιάζει σε πολλές λεπτομέρειες προκειμένου να μην υπάρξουν λάθη και κενά, και ταυτόχρονα να στήνει από το πρώτο βιβλίο τις βάσεις για να πατήσουν τα υπόλοιπα. Θέλει τεράστια οργάνωση και πολλές, πολλές σημειώσεις. Και έπειτα έρχεται και η αγωνία: μια σειρά οφείλει να γίνεται καλύτερη όσο εξελίσσεται και αυτό είναι το μεγάλο στοίχημα για τον συγγραφέα.

3. Εκτός από συγγραφέας, είσαι και επιμελήτρια λογοτεχνικών βιβλίων. Μοιράσου μαζί μας κάποιες εμπειρίες πάνω σε αυτό το θέμα. Τι έχεις αποκομίσει από αυτό το κομμάτι της εργασίας σου;

(Ποιος βγάζει αυτές τις ερωτήσεις;)
Αν αρχίσω να μοιράζομαι τις εμπειρίες μου δε θα τελειώσει ποτέ αυτή η συνέντευξη. Αυτό που σίγουρα έμαθα, είναι ότι οι επιμελητές δεν είναι τα τέρατα που φανταζόμαστε οι συγγραφείς, τα οποία θα πάρουν το βιβλίο μας και θα αρχίσουν να κόβουν και να ράβουν κατά βούληση. Ένας καλός επιμελητής μπορεί να μας βοηθήσει να αναδείξουμε το έργο μας και καλό είναι να λαμβάνουμε σοβαρά υπόψη τις παρατηρήσεις του. Αυτό που ξεχνάμε μερικές φορές ως συγγραφείς είναι πως όταν ένα βιβλίο εκδίδεται παύει να είναι αποκλειστικά δικό μας έργο. Σίγουρα έχουμε το μεγαλύτερο μερίδιο και κανείς δεν το «πονάει» όσο εμείς, αφού είμαστε οι δημιουργοί του, αλλά η έκδοση είναι αποτέλεσμα συλλογικής δουλειάς, για αυτό απαιτεί μια καλή ομάδα και πνεύμα συνεργασίας και σεβασμού στη δουλειά του άλλου από όλα τα μέρη, καθώς στην πραγματικότητα όλοι επιθυμούν το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.

4. Από τι εμπνέεσαι;

Από όλα και από το τίποτα. Αυτό που με εμπνέει κυρίως είναι η μουσική, η οποία είναι αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής μου. Μπορώ να κάθομαι για ώρες στο δωμάτιό μου και να ταξιδεύω μέσα από τραγούδια. Πολλές βασικές σκηνές στα βιβλία μου έχουν ως αφορμή κάποιο τραγούδι, ενώ και οι χαρακτήρες του Ντάνιελ και του Αιμίλιου από τους Διαδόχους δημιουργήθηκαν μέσα από ένα τραγούδι. Παρ’ όλα αυτά μπορώ να εμπνευστώ και από πολλά άλλα πράγματα (μια εικόνα, μια ιστορία, μια λέξη, από τις ιδέες φίλων κ.λπ.) ή και από τίποτα συγκεκριμένο.

5. Ποιο άλλο είδος λογοτεχνίας θα έγραφες πέρα από το φανταστικό;


Το φανταστικό μπορεί να περιέχει μέσα του πολλά άλλα είδη, έτσι ξέρω πως μου πάει και το αισθηματικό. Έχω πειραματιστεί ήδη σε αυτό μέσα από συνεργασίες μου με άλλους συγγραφείς και ίσως στο μέλλον, όταν θα έχω μια δυνατή ιδέα, να επιχειρήσω κάτι δικό μου. Επίσης θα με ενδιέφεραν το κοινωνικό και το μυστηρίου. Εξάλλου το καθαρά αισθηματικό δεν έχει τόσο έντονο ενδιαφέρον για εμένα, οπότε θα πρέπει να το συνδυάσω με κάτι άλλο. Αυτό δε σημαίνει πως αποκλείω κάποιο άλλο είδος. Μου αρέσει να πειραματίζομαι και δε λέω ποτέ όχι σε μια καλή ιδέα.  

6. Τι ετοιμάζεις για το άμεσο μέλλον;
Βιβλία. Έχω να τελειώσω μια σειρά…
Προετοιμάζω όμως μια έκπληξη για τους αναγνώστες μου, την οποία εύχομαι να είμαι σε θέση να ανακοινώσω σε μερικούς μήνες. Επιπλέον, έχω ξεκινήσει ένα πολύ ενδιαφέρον πρότζεκτ σε συνεργασία με την Αγγελίνα Παπαδημητρίου (γνωστή και ως Σαλαλα), το οποίο με έχει ενθουσιάσει και αναμένεται να ανακοινωθεί σύντομα.

7. Πως φαντάζεσαι τον εαυτό σου σε 5 χρόνια από τώρα;

Βρίσκομαι σε μια φάση όπου τα πράγματα είναι ακόμη ρευστά και συνεχίζω να ψάχνω τι θα κάνω στη ζωή μου. Οπότε εύχομαι σε πέντε χρόνια να έχω κατασταλάξει, να έχω καταφέρει να μετακομίσω σε δικό μου σπίτι και να έχω στη βιβλιοθήκη μου όλη τη σειρά των Διαδόχων.

8. Τι συμβουλή θα έδινες στους συγγραφείς του μπλογκ μας; Τόσο στο κομμάτι της δημιουργίας όσο και της έκδοσης.

Να γράφετε επειδή αγαπάτε τη συγγραφή και να επιδιώκετε συνεχώς να εξελίσσεστε. Η συγγραφή είναι κάτι περισσότερο από το να πετάμε μερικές λέξεις σε ένα χαρτί. Αν συνδυαστούν σωστά, αυτές οι λέξεις μπορούν να αποκτήσουν δύναμη και να αγγίξουν τους ανθρώπους με τρόπους που δε φαντάζεστε. Δυστυχώς, η μαγική δύναμη της συγγραφής δεν αποφέρει και εύκολο χρήμα, για αυτό όσοι μπείτε στον χώρο της έκδοσης μην περιμένετε να γίνετε διάσημοι και πάμπλουτοι. Να είστε προσεχτικοί με τους συνεργάτες σας και να θυμάστε πως το να είσαι συγγραφέας θέλει πάθος.


9. Έχεις συγκεκριμένο πρόγραμμα συγγραφής, πχ δύο ώρες κάθε μέρα, για να προχωράς το βιβλίο ή το δουλεύεις όποτε νιώθεις ότι έχεις έμπνευση;

Είμαι πάρα πολύ καλή στο να φτιάχνω προγράμματα. Είμαι όμως ανίκανη να τα ακολουθώ. Το βασικό μου πρόβλημα είναι η έλλειψη ελεύθερου χρόνου. Το να έχω δύο ώρες κενό για να γράψω δε μου λέει κάτι. Και μόνο ο περιορισμός που δημιουργείται με αποσπά. Χρειάζομαι περιθώριο χρόνου για να γράψω, διότι από τη στιγμή που αρχίζω να βάζω λέξεις στο χαρτί (στην οθόνη για την ακρίβεια) δε σταματάω, μπορώ να γράφω από το πρωί μέχρι το βράδυ και στην πραγματικότητα είναι ο μόνος τρόπος για να προχωρήσω το βιβλίο. Το πρόβλημα είναι όταν υπάρχει χρόνος, μα δεν υπάρχει έμπνευση. Τότε αναζητώ ερεθίσματα που θα με ξεκλειδώσουν, ώστε να συνεχίσω.

10. Η συγγραφή είναι ταλέντο ή μπορεί να διδαχθεί κατά τη γνώμη σου;

Η ζωγραφική είναι ταλέντο ή μπορεί να διδαχθεί; Το τραγούδι είναι ταλέντο ή μπορεί να διδαχθεί;
Η συγγραφή ή πιο σωστά, η λογοτεχνία είναι τέχνη και όπως κάθε τέχνη απαιτεί μια βάση, ένα ταλέντο. Στο τραγούδι αυτό το ταλέντο είναι η καλή φωνή. Στη λογοτεχνία είναι η φαντασία και μια πηγαία ικανότητα να χειρίζεσαι τη γλώσσα. Όμως όπως μια καλή φωνή θέλει δουλειά για να εξελιχθεί, έτσι και ο συγγραφέας πρέπει να μελετήσει και να εξασκηθεί για να αναπτύξει τις ικανότητές του. Παρ’ όλα αυτά ακόμη και κάποιος που δεν έχει καλή φωνή με τη σωστή καθοδήγηση και πολλή δουλειά μπορεί να τραγουδήσει καλά. Με τον ίδιο τρόπο και κάποιος που δεν έχει το συγγραφικό ταλέντο, αλλά έχει θέληση και όρεξη να εξελιχθεί, μπορεί να γράψει και να γράψει καλά, ίσως και καλύτερα από κάποιον που έχει ταλέντο, αλλά δεν το έχει εξασκήσει. Απλά ξεκινούν από διαφορετικές βάσεις. Το σίγουρο είναι πως όταν το ταλέντο συνδυάζεται με δουλειά και μελέτη, τότε έχουμε αριστουργήματα.

Ας πάμε σε κάποιες ερωτήσεις από τους ίδιους τους φανς του βιβλίου, οι οποίες αφορούν το περιεχόμενο της ιστορίας σου.

11. Ποιος είναι ο ήρωας που εσύ αγαπάς περισσότερο;

Όσο η ιστορία εξελίσσεται αγαπώ όλο και περισσότερους χαρακτήρες και κάθε φορά κάποιος παίρνει το προβάδισμα ανάλογα τη διάθεσή μου ή το σημείο συγγραφής στο οποίο βρίσκομαι. Ο Ντάνιελ όμως είναι δίχως αμφιβολία η σταθερά στην οποία επιστρέφω. Εξάλλου το βιβλίο ξεκίνησε εξαιτίας του.

12. Αν μπορούσες να ήσουν ένα πρόσωπο της ιστορίας σου ποιο θα ήταν αυτό;

Μάλλον η Λίνα. Όσο περίεργο και αν ακούγεται σε κάποιους, θαυμάζω τη Λίνα. Είναι ένα δυναμικό κορίτσι που στα αλήθεια προσπαθεί να σταθεί στα πόδια της με όσα μέσα διαθέτει και το καταφέρνει με τον δικό της ιδιαίτερο τρόπο. Σίγουρα δεν είναι τέλεια και σίγουρα μπορεί και καλύτερα, μα αυτό ακριβώς την κάνει αληθινή. Αυτό που θαυμάζω πιο πολύ σε εκείνην είναι η πίστη της στις αρχές της, στο σωστό και στο δίκαιο, αλλά και η ικανότητά της να βρίσκει λόγους να σηκώνεται κάθε φορά που πέφτει, έστω και αν τα πόδια της τρέμουν. Θέλει αληθινό θάρρος για να σταθείς απέναντι στον εχθρό όταν γνωρίζεις πως θα χάσεις.



13. Υπάρχει κάποιος λογοτεχνικός χαρακτήρας από το βιβλίο σου τον οποίο θα σκεφτόσουν να ξαναζωντανέψεις στα επόμενα βιβλία;

Ο θάνατος είναι ένα ιδιαίτερο ζήτημα στο βιβλίο. Όπως έχουμε δει, ακόμη και οι νεκροί έχουν ενεργό ρόλο στην ιστορία. Στην πραγματικότητα έχω μια πληθώρα σημαντικών χαρακτήρων που περιμένουν στην άλλη πλευρά και αν μπορούσα, θα ήθελα να τους φέρω πίσω όλους, ώστε να σας τους συστήσω όπως θα έπρεπε. Αν όμως θέλετε να διαλέξω έναν, καθαρά από συγγραφική διαστροφή, θα διάλεγα τον Αιμίλιο. Θα ήταν απίστευτα ενδιαφέρον για εμένα να τον έχω να τριγυρνά μέσα στις σελίδες.

14. Θα υπάρχουν περισσότερες σκηνές με την Βίβιαν και τον Αιμίλιο; Θα μάθουμε γιατί είναι τόσο διεστραμμένος;

Αν εννοείς με τη Βίβιαν και τον Αιμίλιο μαζί, όχι. Δε νομίζω ότι έχουν πολλές κοινές εμφανίσεις. Αν αναρωτιέσαι κατά πόσο θα εμφανιστούν οι δύο χαρακτήρες στα επόμενα βιβλία, ας πούμε απλά ότι θα μείνετε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι. Επιπλέον, θα μάθετε και τους λόγους που τον οδήγησαν στη δημιουργία αυτού του σχεδίου, αλλά και το πως έγινε ο άντρας που είναι σήμερα.

15. Η αρραβωνιαστικιά του Ντάνιελ θα βάλει εμπόδια στη σχέση του με τη Λίνα;

Νομίζω πως η Βάλερυ μέσα από τη μικρή της εμφάνιση κατέστησε σαφές ότι δε χωνεύει τη Λίνα και ότι θα προκαλέσει προβλήματα.

16. Ο Τζέιμς θα έχει μεγαλύτερο ρόλο στο δεύτερο βιβλίο;

Θα μπορούσα να πω πολλά για τον Τζέιμς στο δεύτερο βιβλίο, αλλά δε θα το κάνω. Θα αναφέρω μόνο πως στο δεύτερο βιβλίο της σειράς υπάρχουν κεφάλαια γραμμένα από την οπτική του. Αυτό απαντάει νομίζω στην ερώτηση.

Και για το τέλος μερικές εξίσου σημαντικές ερωτήσεις από εμάς.

17. Το βιβλίο σου έχει αποκτήσει ένα μεγάλο fandom, στο στιλ που έχουν συνήθως ξένοι συγγραφείς. Περίμενες τέτοια ανταπόκριση από τον κόσμο και πώς νιώθεις που τελικά οι αναγνώστες αγκάλιασαν έτσι τους ήρωές σου;

Δεν το φανταζόμουν ούτε στα πιο τρελά μου όνειρα. Η αγάπη και ο ενθουσιασμός των αναγνωστών ήταν τεράστια έκπληξη για εμένα και εξακολουθώ να αισθάνομαι αμήχανα κάποιες φορές, όταν αναφωνούν ενθουσιασμένοι, καθώς δεν ξέρω πως να διαχειριστώ την κατάσταση. Δεν μπορώ να συνειδητοποιήσω πως το βιβλίο και οι ήρωες για τους οποίους μιλούν με τέτοια αγάπη είναι δικά μου δημιουργήματα, είναι σαν να πρόκειται για το έργο κάποιου άλλου. Το κάνουν να φαντάζει τόσο σπουδαίο, ώστε αισθάνομαι ιδιαίτερη ευθύνη απέναντί τους και τρέφω τεράστια ευγνωμοσύνη για τον καθένα ξεχωριστά, αφού ο καθένας με τον τρόπο του με έχει στηρίξει στον νέο δρόμο που άνοιξε στη ζωή μου. Θα ήθελα να έχω την ευκαιρία να γνωρίσω κάθε αναγνώστη του βιβλίου από κοντά, για να τον αγκαλιάσω και να τον ευχαριστήσω για τη συντροφιά του και την αγάπη που δείχνει στους ήρωές μου.  

18. Πότε να περιμένουμε τη συνέχεια;

Το επόμενο βιβλίο της σειράς αναμένεται να ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος της χρονιάς.

19. Πού μπορούμε να βρούμε το βιβλίο σου και να επικοινωνήσουμε μαζί σου;

Το βιβλίο βρίσκεται σε μερικά από μεγαλύτερα βιβλιοπωλεία της χώρας: Public, Ιανός, Πρωτοπορία, Πολιτεία, Ευριπίδης. Αλλά μπορείτε να το ζητήσετε και από το βιβλιοπωλείο της γειτονιάς σας.
Όσοι επιθυμούν να επικοινωνήσουν μαζί μου μπορούν να με βρουν μέσα από τη σελίδα του βιβλίου στο Facebook, την ομάδα του βιβλίου «Διάδοχοι. Τριλογία», το προσωπικό μου προφίλ, αλλά και μέσα από το Moonlight Tales.

Αν το βιβλίο της Μαρίας σας τράβηξε το ενδιαφέρον, πάρτε μέρος στην κλήρωση του Moonlight Tales για 1 αντίτυπο του "ΔΙΑΔΟΧΟΙ: Η Πληγή του Δράκου", πατώντας εδώ.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου