Welcome

Στο blog μας θα βρείτε δεκάδες Έλληνες συγγραφείς και πρωτότυπες εμπνευσμένες ιστορίες κάθε είδους, για κάθε ηλικία και για όλα τα γούστα, όπως επίσης εβδομαδιαίες κληρώσεις βιβλίων, συνεντεύξεις γνωστών συγγραφέων, συμβουλευτικά συγγραφικά άρθρα και πολλά άλλα.

Το όνομά μας είναι πλέον γνωστό στους εκδοτικούς κύκλους και είμαστε περήφανοι για το γεγονός ότι μέσα από του Moonlight Tales έχουν αναδειχτεί ιστορίες που τώρα, υπό εκδοτική στέγη πια, κοσμούν τα ράφια βιβλιοπωλείων.

Εάν λοιπόν λατρεύετε τη λογοτεχνία, περιηγηθείτε στο blog μας και ανακαλύψτε όσα έχουμε να σας προσφέρουμε.

Καλώς ήρθατε στον Moonlightόκοσμο!

9 Απρ 2017

0 The Last Shadow (Game of shadows II) -(Κεφάλαιο 8) "Η δύναμη του"

                «Αν με πυροβολήσεις, την ίδια στιγμή θα πατήσω τη σκανδάλη του όπλου που σημαδεύει το φίλο σου!» ξεστόμισε  με όλο το μίσος που κουβαλούσε μέσα του.
Το βλέμμα του συγκρούστηκε με το δικό μου εκείνη τη στιγμή. Τέτοιο βλέμμα πρώτη φορά έβλεπα σε άνθρωπο... Τόσο απειλητικό, φλογερό, γεμάτο μίσος! Μέσα στα μάτια του ήταν ζωγραφισμένη η απέραντη οργή. Τα έχασε όλα… Γι’ αυτό και δεν θα δίσταζε να πατήσει τη σκανδάλη. Είχε θολώσει... 


4 μήνες πριν
Λένε πως οι ανατροπές είναι αυτές που κάνουν τη ζωή μας πιο ενδιαφέρουσα. Έστω κι αν είναι δυσάρεστες... Αυτό που είχε συμβεί ήταν μια ανατροπή  και για τους δύο!
Καθόμουν στην άκρη του κρεβατιού μου για ώρα σκεπτικός. Κάποια στιγμή, νοερά, ρώτησα τον εαυτό μου. «Προσπαθείς να ξεφύγεις από κάτι που δεν θέλεις, ή από κάτι που θέλεις;». Η απάντηση ήταν πλάι μου. Κοιμόταν στο κρεβάτι μου, με αυτό το γλυκό πρόσωπο και τα ανέμελα καστανόξανθα μαλλιά της. Εκείνη τη στιγμή αποδέχθηκα τα συναισθήματα μου. Τα όσα ένιωθα για εκείνη...
Της χάιδεψα τα μαλλιά και την κοίταξα τρυφερά.  Τόσο καιρό μακριά της μπορεί να είχα καταφέρει να αντέξω, αλλά η ψυχή μου ούρλιαζε να είναι κοντά της. Το να πηγαίνεις κόντρα στον έρωτα δεν σε οδηγεί πουθενά. Ή μάλλον σε οδηγεί... Στην καταστροφή!
 Όταν θέλεις κάτι τόσο πολύ, το σύμπαν συνωμοτεί για να το αποκτήσεις. Η καρδιά μπορεί να δεχτεί χιλιάδες χτυπήματα. Αγάπης, έρωτα, μίσους… Όμως αντέχει.  Η λογική  παλεύει με το συναίσθημα, το μυαλό με την καρδιά. Μοιάζει με μια έντονη διαμάχη. Έτσι ένιωθα κι εγώ! Τώρα όμως όλα άλλαξαν. Μια μαγική στιγμή πάθους μπορεί να αλλάξει τα πάντα...
Όταν ξυπνήσει θα πρέπει να της δώσω κάποιες απαντήσεις… Απαντήσεις που ίσως να είναι φρικιαστικές. Πώς να της πω την αλήθεια για το Μάξ; Είναι ένας ζωντανός νεκρός… Αυτό που είδα εγώ, δεν είμαι σίγουρος αν η Έρρικα μπορεί να το αντικρίσει.   Ας αφήσω όμως τη σκληρή αλήθεια πίσω μου, έστω για λίγο, κι ας απολαύσω τη στιγμή.  Τελικά ο χρόνος μπορεί να σου μάθει πολλά!
 Την ξανά κοίταξα και ξάπλωσα δίπλα της. Τόση ομορφιά και αυτό το  υπέροχο άρωμα της που με μαγεύει. Μπορεί ποτέ μου να μην καταφέρω να της εκφράσω το πώς νιώθω με λόγια, όμως αυτή είμαι σίγουρος πως το καταλαβαίνει... Διαβάζει τις πράξεις και το βλέμμα μου. Έχουμε έναν δικό μας τρόπο, που ο καθένας ξέρει ακριβώς τι νιώθει ο άλλος! Μετά από  πολύ καιρό βρήκα ξανά τον έρωτα και το πάθος.
Πρώτη φορά τσαλακώθηκε ο εγωισμός μου, μπροστά σ’ αυτήν την αλλαγή που βγήκε αιφνιδιαστικά μπροστά μου αφοπλίζοντας με στη στιγμή. Η αποδοχή των συναισθημάτων μου ήταν κι αυτό μια αλήθεια, στην οποία πάλευα εδώ και καιρό να μην ενδώσω. Επιτέλους βρήκα τη δύναμη να ρισκάρω και να την αντιμετωπίσω. Ελπίζω μόνο η Έρρικα να με συγχωρέσει για όσα δεν της έχω πει...  Δίπλα της, νιώθω πιο δυνατός από ποτέ! Αυτή η κοπέλα είναι η δική μου δύναμη.
Εκεί που νόμιζα πως είχα βουλιάξει και ήμουν εντελώς μόνος στο βούρκο της  καταραμένης, σκληρής αλήθειας, ξαφνικά ήρθε και απομάκρυνε όλες τις σκιές. Με ένα της φιλί και αυτό το παθιασμένο χάδι της. Κατάφερε να φωτίσει  τις πιο σκοτεινές γωνιές του μυαλού μου με αγάπη. Κατάφερε να απαλύνει όλες αυτές τις ζοφερές αναμνήσεις του  πόνου που με στοιχειώνουν. Για πρώτη φορά ένιωθα έτοιμος να της αποκαλύψω τα πάντα. Κυρίως ένα κομμάτι της ιστορίας μου που χρόνια κρατούσα κρυφό από όλους.
 Ο πατέρας της το γνώριζε... Εκείνος μου είχε δώσει τόσες απαντήσεις που δε πίστευα στ’ αυτιά μου. Εκείνη τη στιγμή θυμήθηκα τα λόγια του. «Αυτός ψάχνει την τελευταία σκιά. Κι εσύ είσαι το κλειδί...»
Πήρα μια ανάσα. Το τέλος πλησιάζει ύπουλα για όλους... Τώρα όμως ξέρω τις αδυναμίες μου. Κυρίως γνωρίζω τι ήταν αυτό που όλο αυτόν τον καιρό μου έδινε δύναμη να συνεχίσω, αλλά δεν ήθελα το παραδεχτώ. Η Έρρικα είναι η δύναμη μου. Το πάθος μου γι’ αυτήν δημιούργησε τη φλόγα του έρωτα. Γι’ αυτόν τον έρωτα όμως πρέπει να παλέψω. Η αλήθεια μπορεί να τον συνθλίψει σε κλάσματα δευτερολέπτου.
Γνωρίζω καλά πως, το κάθε άτομο έχει διαφορετικό τρόπο να αντιμετωπίζει τις σκληρές αλήθειες της ζωής του. Υπάρχουν αυτοί που ρίχνονται στον αγώνα να τις αντιμετωπίσουν όσο καλύτερα μπορούν, και οι άλλοι που φεύγουν. Φαίνεται πως, μέχρι τώρα, μάλλον έχω καταφέρει το δεύτερο όσο κι αν στόχος μου ήταν το πρώτο. Δεν πρόκειται όμως να ξανά φύγω, ούτε και να επαναλάβω τα ίδια λάθη. Τέρμα στα ψέματα που λέμε όλοι σ’ αυτούς που αγαπάμε για να τους προστατεύσουμε από αλήθειες που μπορεί να τους πληγώσουν. Έτσι τελικά καταλήγουμε να τους πληγώνουμε περισσότερο. 

 Το πιο παράξενο με τις αλήθειες είναι πως έχουν την τάση να αποκαλύπτονται στη χειρότερη δυνατή στιγμή.  Όμως  ο καλύτερος τρόπος να χειριστείς μία αλήθεια είναι να την αντιμετωπίσεις κατάματα και, όσο σκληρή κι αν είναι, να την αφήσεις να βγει στην επιφάνεια. Προτού το κάνει άλλος για σένα...

Chara Christ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου